torsdag 3 januari 2019

Nytt år, nya friska tag

Det har förflutit tid sedan jag skriv här sist. Jag har läst, under det gångna året mycket aktivt dessutom. Mycket tack vare mitt Storytel-abonnemang. Jag kopplar verkligen av med läsning och trots en stressig vardag så försöker jag finna tid till läsningen. Nu när jag inte studerar längre (då var läsningen omfattande men av annan art) så kan jag verkligen njuta av mina böcker.

Jag firar det nya året med att utmana mig själv att läsa minst 50 böcker och har gått med i Goodreads utmaning. Jag har några böcker kvar att läsa på listorna som ligger här på bloggen och jag ska även försöka klämma in några nobelpristagare där.

 

 

Jag kommer även att ta mig an enligt O:s boktolvan som går ut på att läsa tolv böcker av författare som jag inte tidigare läst.
 
 Hoppas 2019 blir ett bra läsår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar